You Make Me To Stay - 13

Previous
JUSTINS PERSPEKTIV
''Blir det för mycket?'' Frågade Mick, men jag satt bara där, jag hörde inte vad hon sa.
''Hallå? Justin?'' Sa hon och klappade framför mina ögon, då vaknade jag.
''V-v-va?'' Frågde jag.
''Haha, du är för gullig du!'' Sa hon med sin sammetslena röst och kysste mig, men avbröt den rätt snabbt.
''Vad tycker du?'' Frågade hon och vred och vände på sig och höll lite i kjolen på klänningen.
Jag reste mig upp, gick fram till henne och la mina händer på hennes midja.
''Du ser helt underbar ut.'' Sa jag och kysste henne.

"Haha, tackar!" Sa hon och besvarade kyssen.
Vi stog så några sekunder, tills hennes föräldrar kallade på, MIG?
"Vad vill dom nu då?" Frågade hon argt.
"Lugn baby, jag går ner." Sa jag och pussade henne på pannan.
Jag gick ner, hur nervös som helst.
Jag kom ner och då satt hennes föräldrar där i soffan och kollade på mig.
"Hej Justin, sätt dig." Sa hennes mamma och nickade mot en fåtölj.
Jag satte mig där.
"Jo, vi ville bara prata med dig, om Mickaela. Alltså, vi vill inte att du gör något som hon inte vill."
"Såklart jag inte gör! Jag skulle ALDRIG göra något hon inte vill! Och om hon skulle komma i knipa, skulle jag kunna resa jorden runt för att rädda henne. Jag skulle göra vad som helst för henne." Sa jag med lugn röst.
"Bra, och vi har bestämt att du får sova i samma säng som Mick, OM du inte gör något med henne!" Sa Mr. Smith.
"Tack så jättemycket Mr. Och Mrs. Smith!" Sa jag och skakade hand med dem.
"Snälla du, kalla oss Emma och Simon." Sa Emma, hennes mamma.
"Tack, återigen, Emma och Simon" Sa jag till dem.
Jag började gå, Men blev stoppad av en röst.
"Och du Justin, du är en väldigt trevlig ung man, jämfört med hennes senaste/första kille."
"Haha, tackar!" Ropade jag till dem, och sprang sedan upp till Mick igen.
Jag gick in och stängde dörren.
"Vad sa dem?" Frågade hon direkt.
"Att jag fick sova i samma säng, och att jag var trevligare än din förra kille." Sa jag och satte mig i sängen bredvid henne.
"Oh" sa hon besviket.
"Va. Sa jag något dumt?" Frågade jag oroligt.
"Närå, var inte orolig för det!" Sa hon och pussade mig snabbt på munnen och log sedan lite svagt.
"Ok... Men säg till om det är något!" Uppmanade jag henne.
Hon nickade bara, men fick sedan ett flin i ansiktet.
"Vart var vi, innan mina störare till föräldrar ropade på dig?" Sa hon och började kyssa mig passionerat, och tog efter en stund av min tröja. Och jag drog av hennes.
Jag kollade någon sekund på hennes bröst, men när hon märkte att jag stirrade sa hon:
"Älskling, mina läppar är här uppe!" Och tog upp mitt huvud med hennes pekfinger och tumme, och kysste mig igen.
Jag besvarade självklart kyssen.
Efter några sekunder tog hon av mina byxor, och jag tog av hennes.
"Säker?" Frågade jag.
"110%!" Sa hon.
_________________
Sådär, ett kapitel! Lite kort kanske, men ja, det är ett kapitel!
Börjar skriva på nästa direkt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback